Peringatan!!!!

Peringatan :- Maaf, Fakta perubatan yang dikongsikan ini hanya satu research dan tinjauan pihak admin di website yang tersedia.... Oleh demikian, keberkesanan ubat yang dikeluarkan adalah dibawah tanggungjawab pihak yang ingin mencuba dan pengeluar produk. Adalah dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat Doktor Pakar tentang kandungan ubat dan kesan. Pihak admin tidak bertanggungjawab sekiranya memberi kesan sampingan atau memudaratkan diri menjadi lebih teruk. Kita dikehendaki mencari penawar tetapi kita juga perlu berhati-hati dengan semua produk jualan langsung. Harap para pembaca dan pengunjung blog akan berhati-hati. Dapatkan maklumat yang tepat dan dijamin selamat baru mencuba. Insyallah akan ada penawarnya. Blog ini tidak mempromosi atau terlibat dengan pihak2 berkepentingan ataupun mengambil kesempatan cuma berkongsi bahan cerita.

Wednesday 14 March 2012

THE TOLE Hepatitis B- Rawatan Herba dan Rawatan Neuro Akupunktur.

THE TOLE Hepatitis B- Rawatan Herba dan Rawatan Neuro Akupunktur.
 
Rawatan untuk Hepatitis B:

Rawatan THE TOLE Hepatitis B boleh membantu untuk merawat Hepatitis B.
Kami memerlukan laporan perubatan anda supaya kami boleh memberi ubatan herba untuk hepatitis yang bersesuaian untuk anda.
Herba Hepatitis ini akan berfungsi memberi tenaga kepada hati supaya hati itu boleh melawan kembali virus hepatitis dengan sendiri.

Untuk pertanyaan sila hubungi kami di alamat di bawah atau email bagi mendapatkan maklumat rawatan-Rawatan Hepatitis B Treatment Cure:


                      THE TOLE ACUPUNCTURE & HERBAL MEDICAL CENTRE SDN BHD. 

Suite 4.08- 4.10, 4th Floor,
Medical Specialist Floor,
Menara KH (Menara Promet),
Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur.
Malaysia
Tel No : 603-21418370 / 603-21451671
Fax No : 603-27326878


sumber:- http://thetole.org/MalayHerbalMedicine/HepatitisBTreatmentCure.html

No comments:

Post a Comment