Peringatan!!!!

Peringatan :- Maaf, Fakta perubatan yang dikongsikan ini hanya satu research dan tinjauan pihak admin di website yang tersedia.... Oleh demikian, keberkesanan ubat yang dikeluarkan adalah dibawah tanggungjawab pihak yang ingin mencuba dan pengeluar produk. Adalah dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat Doktor Pakar tentang kandungan ubat dan kesan. Pihak admin tidak bertanggungjawab sekiranya memberi kesan sampingan atau memudaratkan diri menjadi lebih teruk. Kita dikehendaki mencari penawar tetapi kita juga perlu berhati-hati dengan semua produk jualan langsung. Harap para pembaca dan pengunjung blog akan berhati-hati. Dapatkan maklumat yang tepat dan dijamin selamat baru mencuba. Insyallah akan ada penawarnya. Blog ini tidak mempromosi atau terlibat dengan pihak2 berkepentingan ataupun mengambil kesempatan cuma berkongsi bahan cerita.

Tuesday 20 March 2012

Sahabat

 Sahabat ketika senang memang mudah dicari tetapi sahabat ketika sukar hanya insan-insan terpilih yang mampu bertaut. Luahan ikhlas dari sanubariku. Aku merasakan seolah-olah aku bakal kehilangan sahabat. Mungkin prasangka buruh dalam diriku. Tapi aku percaya akan ada sahabat-sahabat baru yang berada disaat aku betul-betul memerlukan iaitu POSITIVE WARRIORS - From AHP blog.

Walaupun tak banyak sukarelawan atau pun blog seperti AHP Blog untuk penyakit Hepatitis B dan seangkatanya namun blog AHP turut memberikan impak kepada kami pembawa Hepatitis B. Pendorong dan pemberi semangat. Hepatitis B walaupun kesan dia tak sehebat HIV tapi dia 100 kali berbahaya dari HIV. Kerana jangkitannyer lebih mudah. Pandangan Negatif masyarakat sama seperti PLHIV. Insan-insan seperti kami juga memerlukan satu kumpulan sukarelawan seperti sukarelawan HIV.  Aku berharap akan ada sahabat-sahabat yang sudi bergandingan bersama-sama untuk membantu mereka-mereka pengidap Hepatitis B. Blog ini mengalu-alukan kehadiran sahabat-sahabat Pembawa Hepatitis B. Semoga kita dapat membina satu kumpulan sehabat POSITIVE WARRIORS.

No comments:

Post a Comment