Peringatan!!!!

Peringatan :- Maaf, Fakta perubatan yang dikongsikan ini hanya satu research dan tinjauan pihak admin di website yang tersedia.... Oleh demikian, keberkesanan ubat yang dikeluarkan adalah dibawah tanggungjawab pihak yang ingin mencuba dan pengeluar produk. Adalah dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat Doktor Pakar tentang kandungan ubat dan kesan. Pihak admin tidak bertanggungjawab sekiranya memberi kesan sampingan atau memudaratkan diri menjadi lebih teruk. Kita dikehendaki mencari penawar tetapi kita juga perlu berhati-hati dengan semua produk jualan langsung. Harap para pembaca dan pengunjung blog akan berhati-hati. Dapatkan maklumat yang tepat dan dijamin selamat baru mencuba. Insyallah akan ada penawarnya. Blog ini tidak mempromosi atau terlibat dengan pihak2 berkepentingan ataupun mengambil kesempatan cuma berkongsi bahan cerita.

Wednesday 14 March 2012

TINDAKAN :- Mendapatkan Rawatan Awal.

Saya telah menghubungi satu blog yang memaklumkan dapat mengubati penyakit Hepatitis B, Saya kongsikan maklumbalas tersebut bersama-sama sahabat sekalian. Apakah pandangan dan pendapat sahabat sekalian berkenaan tindakan saya?


Salam Sejahtera,

Dimanakah encik tinggal?

Cara yang terbaik adalah untuk datang ke pusat rawatan The Tole dan dapatkan rawatan akupunktur untuk masalah yang dihidapi. Jika encik tidak berkesempatan untuk datang, cara yang lain adalah untuk untuk mendapatkan ubat terlebih dahulu.

Masalah hepatitis B dapat dirawati dengan rawatan ini. Ubat herba yang kami akan berikan adalah ubat rebusan dan perlulah minum setelah di rebus. Rawatan ini dapat membantu untuk meningkat sistem imun di dalam badan disamping membantu untuk mengurangkan kesan sampingan masalah Hepatitis B.

Ramai yang mendapatkan rawatan menunjukkan perubahan yang memberangsangkan. Selalunya pesakit yang baru sahaja mengalami masalah ini menunjukkan perubahan yang cepat berbanding dengan pesakit yang telah mengalaminya lama daripada itu.

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi kami di talian 03-21418370 / 21451671 atau datang terus ke pusat rawatan tanpa perlu temujanji.

Waktu operasi :
Selasa : 3 petang hingga 7 petang
Isnin, Rabu hingga Sabtu : 10.30 pagi hingga 7 petang
Ahad : 12 tengah hari hingga 4 petang
Anggaran kos :

Akupunktur - RM 35 satu sesi
Herba - RM 20 hingga RM 30 satu peket
Jarum - RM 2 satu batang (8-10 batang jarum)
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment