Peringatan!!!!

Peringatan :- Maaf, Fakta perubatan yang dikongsikan ini hanya satu research dan tinjauan pihak admin di website yang tersedia.... Oleh demikian, keberkesanan ubat yang dikeluarkan adalah dibawah tanggungjawab pihak yang ingin mencuba dan pengeluar produk. Adalah dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat Doktor Pakar tentang kandungan ubat dan kesan. Pihak admin tidak bertanggungjawab sekiranya memberi kesan sampingan atau memudaratkan diri menjadi lebih teruk. Kita dikehendaki mencari penawar tetapi kita juga perlu berhati-hati dengan semua produk jualan langsung. Harap para pembaca dan pengunjung blog akan berhati-hati. Dapatkan maklumat yang tepat dan dijamin selamat baru mencuba. Insyallah akan ada penawarnya. Blog ini tidak mempromosi atau terlibat dengan pihak2 berkepentingan ataupun mengambil kesempatan cuma berkongsi bahan cerita.

Saturday 21 July 2012

Salam Ramadhan

Alhamdullillah... bersyukur kepada Tuhan di atas segala nikmatnyer..... Terima kasih kerana aku masih diberi kesempatan dan peluang menikmati dan melalui Ramdhan sekali lagi. Semoga Ramadhan kali ini memberikan sejuta ketenangan dan keinsafan dalam diri. Semoga aku dilimpahi RahmatNYA. Kepada semua.... Salam Ramadhan. Aku menyusun sepuluh jari memohon ribuan kemaafan seandainya ada perkara yang menguris dan juga tanpa disedari melukakan insan lain. Semoga kita mendapat banyak fadhilat dah rahmatnya di bulan yang mulia. Selamat berbuka puasa. bersederhanalah dalam segala aspek.

2 comments:

  1. salam ramadhan... sy belum berkesempatan untuk melawat blog saudara akibat kekangan masa... insyallah bila free nnti sy bc :). teruskan berusaha ya.

    ReplyDelete
  2. takpe Anonymous one.... saya faham... setiap org ada perjalanan kehidupan masing2.... saya pun dah lama tak mengunji blog2 sahabat2 lain... seperti AHP... saya juga dah kurang updated disini... tapi jgn risau saya takkan berhenti disini... cuma jika ada kelapangan saya akan terus berkongsi rasa.... insyallah... skrg pun sibuk dgn tugas, belajar dan juga ramadhan.... apa pun TQ kunjungi blog nie....

    ReplyDelete