Peringatan!!!!

Peringatan :- Maaf, Fakta perubatan yang dikongsikan ini hanya satu research dan tinjauan pihak admin di website yang tersedia.... Oleh demikian, keberkesanan ubat yang dikeluarkan adalah dibawah tanggungjawab pihak yang ingin mencuba dan pengeluar produk. Adalah dinasihatkan untuk mendapatkan khidmat nasihat Doktor Pakar tentang kandungan ubat dan kesan. Pihak admin tidak bertanggungjawab sekiranya memberi kesan sampingan atau memudaratkan diri menjadi lebih teruk. Kita dikehendaki mencari penawar tetapi kita juga perlu berhati-hati dengan semua produk jualan langsung. Harap para pembaca dan pengunjung blog akan berhati-hati. Dapatkan maklumat yang tepat dan dijamin selamat baru mencuba. Insyallah akan ada penawarnya. Blog ini tidak mempromosi atau terlibat dengan pihak2 berkepentingan ataupun mengambil kesempatan cuma berkongsi bahan cerita.

Sunday 15 July 2012

Info Pengalaman dari blog http://hati-seorang-ummi.blogspot.com

Untuk ibu mengandung yang dijangkiti hepatitis B, anak anda perlu diberi immunoglobulin Hepatitis B secepat mungkin setelah lahir dan ini diikuti dengan pelalian vaksin.( Anak ummi yang bongsu, Muhamad Imran terselamat dari jangkitan virus, sebaik lahir terus di suntik immunoglobulin Hepatitis B, tak ada disediakan di hospital, kena beli siap-siap di farmasi, harganya mahal, bila nak bersalin je, terus berikan pada doktor, agar disuntik pada anak yang lahir.)


Begitulah...semoga Allah terus memberikan ummi kekuatan, ketabahan dan kesabaran yang berganda-ganda... (adakah ini bermakna Allah tak dengar doa ummi, minta di sihatkan tubuh badan? Tidak, sakit ni ujian, dugaan untuk menguji keimanan hambaNYA.)


Maka teruslah berdoa,  dalam doa itu kita mendapat nikmat, bahawa Allah sangat hampir, Allah sangat sayang pada kita.



Impianku menjadi isteri solehah, selepas Allah dan RasulNYA, cinta kasih sayang adalah untuk zaujku.


sumber :- http://hati-seorang-ummi.blogspot.com/2010_06_01_archive.html

No comments:

Post a Comment